09,02

Hej igen gott folk... O du markus jag skiter i vilka som knullat henne jag vet att jag är den bästa som hon haft någonsin så det stör mig inte. O jag vet att min flickvän är skön jävlig skön dessutom så ditt jävla snack kan du köra upp någonstans för det intresserar mig inte ett jävla dugg...



Ja nu jobbar man som försäljare då rätt kul men man är inte hemma så mycket tyvärr..


Älskar dig Alexandra Olsson finns ingen som dig du är mitt allt puss puss


Vi hörs gott folk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh babyborn.

Du är mitt allt du med. <3 Det finns verkligen ingen som dig.!! jaa du är den bästa. Och då menar jag verkligen den bästa!

2009-04-05 @ 10:33:58
Postat av: kiicka

Kåtis bli bättre på att skriva här på bloggen...

2009-04-21 @ 15:16:07
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: kiicka

Älskar diiig.

2009-05-03 @ 21:19:05
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0