09,34

Hej igen allihop det är väl dags att skriva lite igen. Har varit på semester på Gåsö. Det var hur skönt som helst o vi bada i havet det var faktiskt rätt så skönt i vattnet. Synd bara att vi inte hade så bra väder när vi var där. Det blåste o regnade till och från nästan hela tiden tror vi hade bara en dag med massor med sol o då var det as skönt.. Men så skulle vi åka hem o när jag o älsk skulle åka hem så blåste det rätt mycket så när vi kom i land i grundsund o skulle ta upp båten ja det såg ut som om jag hade badat fast jag inte hade gjort det var helt genom blöt så det var bara att byta kläder o gå upp o hämta bilen. När vi sen hade lastat upp båten var det bara att börja våran resa hemmåt ca 4 till 5 tim i en bil innan vi var hemma.

Sen till en annan rolig sak. Jag ska ju bli pappa igen då när vi kom hem så efter några dagar köpte älsk ett gravtest o det visade positivt. Det var jätte roligt tyckte jag i alla fall sen vad alla andra tycker det skiter jag faktiskt i huvudsaken är att jag o älsk trvis o vill ha det sen vad andra vill o tycker det bryr jag mig inte om... Vi hoppas på att det ska bli en frisk lite tjeja, men det är klart att vi inte blir ledsna om det blir en kille heller blir ju lika glada för det.


Ne ni får ha det så bra alla människor..

Älskar dig mest Alexandra Olsson o den lilla i magen me såklart

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hihi så söt är du älskling . vill med att det blir en liten frisk tjej.. älskar diig

2009-08-01 @ 10:06:43
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0