08,16

Hej alla glada....
Nu har vi äntligen flyttat klart allt o det är städat o fint.. Att hålla på o bära grejor o måla och såna saker det är fan jobbigt i den här värmen.. Sen i måndags har det ju varit varmt så att man håller på att dö ju..
Idag har vi tvättstugan men den slipper ju jag. Älsk vill sköta det själv o städa får jag inte heller.
Hon vill jag det själv så hon vet att om hon missar någonstans så kan hon bara skylla på sig själv.
Ne nu är det dag för morgon kaffet så man blir människa i dag me..
Ha det så bra nu mina läsare

Älskar dig Alexandra Olsson

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Duktig kille sötboll.

Skriv ofta =) hihi LOVE LOVE LOVE YOU

2009-07-03 @ 18:53:40
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0