00,27

Det är ju roligt att en del vill att man ska skriva om sitt sexliv men du vågar inte skriva vem du är larvigt. Så varför ska jag göra det för när du inte säger vem du är som vill veta det..

Men men idag har varit en bra dag vaknade typ lite efter åtta. Gick upp satte på kaffe kolla tv o mailen. Sen kom älsk upp me efter en lite stund så vi drack lite kaffe ihop sen vid straxt efter elva fick jag ett mess o där stod det om jag kunde komma o hämta min son lite tidigare för han var så himla trött. Så det gjorde jag. Sen åkte vi o hämtade min pappa så han fick träffa melvin ett tag han me, men det där med att han var trött förstår jag inte för han somnade inte förän efter kl 14,00 så så trött kan han inte varit. De var full fart på han hela tiden till typ 14,00 då. Sen sov han till typ 15,00 sen åt vi allihop det blev makaroner o korv o de tyckte han om. Men han såg ju ut som ett världskrig efter det så det var ju bara att ställa han i duschen så man fick tvätt av han. Sen åkte vi ut till hans farmor en sväng o där vart det oxå full fart hela tiden till det var dags att åka hem till mamma igen. När vi väl kom hem sen vart det lite mys..

Ja vi hade sex jag o älsk o det var så jävla skönt att bara höra hur hon stönade när hon fick snopp hon bara älskar det...

Men får väl ta o skriva en sexnovell någon dag o lägga ut till dem som vill läsa

Ja just de glömde ju nästan vi bakar ju bröd nu igen me jag blir bra som fan..



Sen till alla som försöker förstöra mellan mig o älsk kan sluta försöka med det för ni kommer aldrig att lyckas i alla fall...
Vi älskar varandra o det är inget som kan förstöra den kärleken som finns mellan oss hon är mitt allt o jag är hennes.
Hade vi haft pengar till ett bröllop så hade det blivit av i sommar det kan jag svära på...
Ne nu ska jag gå ut i köket till min lilla älsk kram henne o ge henne en puss o säga hur mycket jag älskar henne fast det är klart det kan ju bli lite svårt att förklara hur mycket det är för jag finner inga ord för hur mycket jag älskar henne

Men god natt gott folk sov gött

O du som har komenterat anonymt kan ju säga vem du är annars behöver du inte läsa o komentera min blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0