23,19

Hej hej gott folk

Idag har det varit en rätt bra dag förutom snön som kom förut.. Melvin o älsk vaknade inte förän halv tio i morse själv gick jag upp vid harlv nio... Sen var det bus o stoj ett tag sen var det ju dags att åka hem till mamma för lilleman. Efter det hem igen o släppa av älsk sen till pappa o lämna tillbaka bilen, snyft. Inte kul att vara utan bil men sånt är livet i bland. Efter det hem sen kom johan o cassandra på besök johan köpte oxå mina högtalare så var bort med dem till honom o hjälpte honom att koppla in dem... Sen hem o då hade ju älsk fått för sig det hon är bäst på att möblerom. Så av våran svarta hylla vi hade filmer o sånt i, ja jag fick ta fram mina snickar känlsor igen vi byggde om den till en tv bänk som våran platt- tv kan stå på o som vi kan ha filmer o det i. Blev as bra lägger in bilder på bdb så får ni kolla där hur det blev.. Jag blev nöjd i alla fall...

Ja sen måste jag ju nämna min underbara flickvän som både har dammsugit o tvättat idag gud så duktig hon är... Älskar den flickan så jävla mycket finns ingen som hon det kan jag lova er... Sen finns det ju vissa som tydligen har något emot hennes attityd men det är ju fler som har attitydsproblem i såna fall..


Jag älskar henne för den hon är i alla fall... Ne nu blir det dusch o mys sen blir det sängen o massa skön SEX i massor..

God natt ha det gött folk det ska jag

P.S Ska ju på ett jävla ams möte i morgon me

Kommentarer
Postat av: kiicka

Ville bara säga att jag älskar dig christer <3

2009-03-09 @ 00:41:37
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Markus

Ja det finns mer killar här i världen som älskar din brud men det måste vara jobbigt att nästan halva motala har knullat henne även jag. och skön var hon.

2009-03-27 @ 16:25:07
Postat av: kiicka

Älskar diig mest babyboorn.

Du är mitt allt <3

2009-04-03 @ 10:19:19
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0