02,19

Hej allihop.. Det var ett tag sen man skrev igen men har haft lite att göra. Byggt två tv bänkar bygg om bas lådor plus att jag ska bygg om två bas lådor till i morgon eller i övermorgon...
Morfar är hemma nu i alla fall o det är ju skönt... Älskling o jag ska flytta om ca två veckor me o det ska bli så jävla skönt att komma bort från denna stad så det är inte sant... Så jävla tött på vissa personer o deras jävla skit snack hela jävla tiden.. Tänk om folk kunde ha något bättre för sig än att gå runt o prata massa skit o allt o alla o inte våga stå för det sen.. Larvigt..... Ska väl försöka få ihop pengar till att förlova sig o grejer me.... Tycker det är dags för det nu.. Jag o älsk trivs ju så pass bra med varandra plus att vi vill leva resten av livet med varandra. Jag vill alla fall leva med den kvinnan resten av mitt liv i alla fall älskar henne så jävla mycket så det går inte att beskriva.. Hon är vakrast finast underbaraste som finns..

Glad midsomma på er alla glada

Kommentarer
Postat av: kiicka

aaaw baby vad gulligt skrivit =)

Du skriver så himla sött vet du det sötnöt?

Puss ÄLskar dig mest babyboorn..

2009-06-18 @ 02:21:15
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag vet att ja har gjort fel kan inte mer göra en o säga förlåt

2009-06-18 @ 02:46:47
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0