07,07

Hej igen alla glada människor...


Visste ju att detta skulle hända någon gång i alla fall. En del människor är så jävla falska så det finns inte ord för det. Fattar inte hur man kan ha det så skitigt hos sina djur så de väljer att kissa på golvet i stället för på låda o hur man då kan gå runt o säga att man är peddant.. Ingen risk att denna människa är det i alla fall.. Sen hur man kan göra som denna person har gjort mot oss när vi har en sjuk katt det fattar jag inte.. Du har oxå gått runt o sagt hur mycket vi betyder för dig men det är ju som vanligt bara massa toma ord och lögner.

Men ni alla andra förutom denna människa ska ha det så bra bye


Älskar dig Alexandra Olsson du är kvinnan i mitt liv

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Darling vi vet sanningen. det är huvudsaken. sen får människor ta sina egna beslut. men det är ju mer än du och jag som har sett hur dom har det..



Älskar dig mest min sötboll <3

2009-06-29 @ 07:32:20
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Älskar dig så himla mycket baby! Min kärlek till dig kommer aldrig någonsin gå att förklara.!

Du är mitt allt sötboll.

2009-07-02 @ 23:12:25
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0