12,52

Hej alla glada. Tyvärr så har inte min morfar blivit bra än så han har inte fått komma hem än. Men vi får väl hoppas att han gör det snart. Blir orolig för han att han inte ska klara sig, men det får vi väl hoppas att han gör så han får komma hem igen...

Nu till något helt annat jag har ju bytt bil me o är hel nöjd med det.

Sen då till min älskade som har tjatat lite om att jag ska skriva inlägg för att hon vill läsa något nytt. Älskar henne så jävla mycket så vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan henne. Hon ställer upp när jag är nere älskar mig för den jag är. Och så ger hon mig det jag vill ha... MMMMMAAAAASSSSSOOOORRRRR av kärlek... Jag bara hoppas på att vi kommer hålla ihop hela livet. Jag har aldrig älskat någon som jag älskar henne... Visst jag har varit en player förut men så träffade jag Alexandra Olsson o då ändrade jag mig. Jag har varken rört eller tittat på någon annan... Det är bara hon som finns för mig vill inte ha någon annan en just hon... Visst vi har våra problem vi oxå men ihop så kan vi lösa allt.. Lova att du aldrig kommer lämna mig.. För jag kommer aldrig att lämna eller glömma dig det lovar jag dig alexandra...

Ja vi ska ju flytta snart me fast tiden går ju så jävla sakta när man väntar på något... Vi väntar o vi väntar men verkar som om det aldrig blir dags... Hoppas bara att vi kommer trivas på nya stället...



Ha det så bra gott folk


Älskar dig ALEXANDRA OLSSON

Kommentarer
Postat av: kiicka

Aaw baby jag älskar ju dig med. Och jag hoppas med på evig kärlek mellan dig och mig.. Jo som sagt vi har våra problem vi med. Som alla andra som lever i ett fast förhållande! Men tillsammans så är vi oslagbara älskling. Det är bara du och jag emot världen. Puss din Flicka

2009-06-06 @ 13:04:35
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: kiicka

Upptadera oftare baby!

2009-06-09 @ 23:38:06
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0