21,08

Hej igen gott folk... Nu är det snart midsommar. Gud vad skönt hoppas bara att det kommer lite bra väder snart me.. Vore ju skönt med lite sol o värme så man kan bada snart.. I kväll ska vi äta grillat o lite annat gott jag älsk o andreas jennie kenneth o tess. Ska bli trevligt hoppas på att det blir en lyckad kväll... Vad ska ni göra på midsommar då?? Jag ska tillbringa min midsommar med älsk andreas o jennie vad jag vet i alla fall.. Nykter ska jag vara me men de andra ska visst dricka lite. Men känner att jag inte ska göra det. Jag i alla fall har så lätt för att bli arg när jag dricker alkohol. Ja ja men ni får ha det så bra gott folk o glad midsommar på er allihop....

Kommentarer
Postat av: kiicka

Såhär ofta ska du skriva blogginlägg baby!

Nu jävlar börjar de hända saker och ting.

jao! Älskar diiiig meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest

2009-06-18 @ 21:17:24
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: kiicka

Älskar dig så himla mycket älskling.

Du är verkligen mannen i mitt liv.

kan inte tänka mig ett liv utan dig.

Du får min vardag att bli så bra. Vad vore jag utan

dig. Jag vill inte äns tänka mig in hur mitt liv hade sett ut nu om inte jag hade träffat dig.

Tack för att du räddat mig ifrån allt det onda Baby.

Älskar dig över allt annat <3

2009-06-20 @ 18:00:38
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0