17,03

Hej igen alla glada. Har haft lite mycket att stå i o så. Men skriver väl några rader här igen. Både jag o älsk är as trött idag. Min älskling mår illa o är jätte trött jag har tandvärk o är piss trött. Just nu sitter jag o tittar på pimp my ride annars har det inte hänt så mycket idag. Våra små pojkar flyttar nu i veckan. Kommer att bli väldigt tomt här utan de två små busfröna. Ne ska väl ta o kolla på tv nu men ni får ha det så bra. Förresten allihop nu är det bara 11 veckor kvar till han tittar ut gud så kul det ska bli.

Älskar dig min älskling Alexandra Olsson

Kommentarer
Postat av: Alexandra

aaaw sweeti inte långt kvar tills våran kommer nu :) Tiden kommer gå fort... love You

2009-12-05 @ 22:21:40
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag Älskar Dig över allt annat min älskade snuffy. Vet du hur glad jag är över att vänta ditt barn! Ett objekt ifrån börjat. Men en blivande familj nu! Så stolt. Älskar Dig Christer Puss Din Alexandra

2009-12-06 @ 12:26:48
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0