19,22

Tjenixen gott folk..
Idag har ja varit på möte uppe på ams det gick bra men det är ju så tråkigt. Men allt gick ju bra så det var ju skönt. Var ute hos mormor efter det o tog en bulle o en kopp kaffe det var gött. Sen ringde pappa oxå o vill komma in till akuten i link för han hade problem med armen efter operationen.

Sen måste jag ju tillägga att det snart är 7 mån med den bästa flickan i världen Alexandra Olsson. Hon är så jävla underbar finns ingen så underbar som den tjejen. Hoppas att det aldrig tar slut mellan oss. Skulle nog bli galen utan dig. Du är den bästa på allt... Har aldrig varit med om någon som dig i sänghalmen i alla fall du är BÄST BABY!!!!!  Älskar dig jätte jätte jätte massa... Allt du gör för mig känns så bra även om det bara är att tända en cigg åt mig eller hämta en kopp kaffe. Du är helt UNDERBAR!!!!




ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT GUMMAN FINNS INGEN SOM DIG... VILL BARA HA DIG O INGEN ANNAN GLÖM ALDRIG DET MÅNGA KYSSAR DIN BABYBOOO

Ha det bra gott folk

Kommentarer
Postat av: kiicka

Åh baby! vad fint du skriver. Älskar dig mest .. jag hoppas också för den delen att det alltid är du och jag.! Och jag skulle inte bara bli tokig utan dig.! utan jag skulle bli psykfall jag lovar de ..

Du är mitt allt... Och du förblir mitt allt.!

Lova att aldrig lämna mig.! Så lovar jag att aldrig lämna dig.! utan dig ser jag inget liv. Jag ser ingen framtid.! allting kommer rasa för mig igen.! När jag har dig vid min sida så mår jag bra.! jag är glad.. Jag är lycklig... jag lever som i en underbar saga nu.! Jag kanske drömmer.. Du kanske inte finns på riktigt.. När du ser detta .. Nyp mig i armen så jag inte drömmer... För jaag vill inte drömma.. jag vill att detta är mitt liv.!! jag älskar dig mer än vad det finns ord att försöka förklara det på! Du är precis allting som jag vill ha.!

2009-02-27 @ 20:11:58
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0