09,00

Hej allihop hoppas allt är bra. Ska åka o hämta en liten leksak på fredag. Det ska bli riktigt kul har alltid velat ha en sådan. I går var vi nere hos Alexandras morfar i rimforsa i deras husvagn. När vi kom dit var det jätte skönt väder solen lyste o allt sen hjälpte jag gubben med att tona hans rutor o koppla in en annan tuta så nu har nog hela östergötland när han tutar. Han blev jätte glad när jag hade hjälp honom. Det är kul att hjälpa folk när det är tacksamma. Sen började det oska o regna som fan. Men det var mysigt att sitta i förtältet till husvagnen. Ja de bjöd ju på mat me. Panerad znitsel o hemma gjord klyftpotatis o eget persilje smör det var jätte gott. Tack för en trevlig dag allihop där nere.






























Älskar dig Alexandra Olsson


Kommentarer
Postat av: Alexandra

aaaw vad fint du skriver.

Och vad gulligt att du lagt in dom två korten :)

2009-07-16 @ 10:45:46
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Skriv ofta älskling. Så jag har något nytt spännande att läsa ;) Puss Älskar dig så himla mycket min sötboll.

2009-07-17 @ 00:41:41
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0