16,57

Tjenixen då var man här igen... Kört pappa till linköping idag, sen efter det så åkte vi hem till oss o drack kaffe det var gött var jävligt kaffe sugen. Sen var det ju dags att åka på det där mötet med soc o sabina som handlade om mitt umgänge med melvin... Sen var det bara att åka hem o byta kläder, det var dags att åka till garaget o städa ur det o sen till tippen me för att slänga skräp. Sen så kunde jag åka hem till min älskling o kramas o mysa lite. Så hon håller på att tvätta o städar o är så jävla underbar o snäll finns ingen som hon i hela världen. Men innan hon fick gå ner till tvätten var vi ju tvugna att ta oss en snabbis. Finns nog ingen som är som hon är i sängen helt underbar. Så trång så skönt ja allt helt enkelt. Hade jag haft pengarna så skulle jag kunna gifta mig med henne utan problem... Älskar henne mest av allt..


Puss o Kram älskling älskar dig

Ha det bra gott folk

Kommentarer
Postat av: kiicka<3

Älskling då så du skriver.! Jo det var verkligen mysigt när du kom hem.! gillar inte att du åker ifrån mig sådär.! Älskar dig mest baaby.

Jo jag skulle med kunna gifta mig med dig inga problem. Vill inget annat än att bara leva med dig.! Du är mitt allt baabyboorn

2009-03-04 @ 17:49:56
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: annonym

skriv lite mer porrigt:) älskar att läsa det:)

2009-03-05 @ 10:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0