08,24

God morgon gott folk... Hoppas allt varit bra har tyvärr varken orkat eller haft tid att blogga. Men nu kommer ett inlägg i alla fall. Jobbar ju rätt mycket nu så har ju inte så mycket tid över. Jobbar ju som försäljare. Rätt kul faktiskt. Har lyckats sälja 6 maskiner hittils på ca 1,5 mån det är rätt bra som ny börjare o i motala tycker jag..


Sen Då en sak till vill att alla ska veta att jag älskar min flickvän Alexandra Olsson över allt annat. Har aldrig träffat en sån trevlig, söt, rolig, snygg, vacker o helt underbar tjej förrut. Hoppas verkligen på att det kommer hålla mellan oss livet ut.. Ja vi ska ju flytta snart me det ska bli jävligt skönt kan jag säga o slippa den här staden komma bort från allt jävla folk som snackar skit hela tiden.

Och er som har gått runt o sagt att jag är en player ja då har ni fel, i alla fall nu kan jag säga. Man går inte till andra om man får det man vill ha hemma. Och jag får allt jag vill ha.. Alexandra är den första tjejen som kan visa att hon verkligen älskar mig av hela sitt hjärt. O att någon kan visa det betyder jävligt mycket för mig för det är ingen som någonsin gjort det förut.

ÄLSKAR DIG MEST GUMMAN MIN ALEXANDRA OLSSON!!!!!!!!!!!!

HOPPAS VI ALLTID KOMMER VARA TILLSAMMANS  PUSS PUSS PÅ DIG

Ha det bra gott folk ska försöka bli bättre på att blogg

Kommentarer
Postat av: kiicka

O min älskade.!

ja varför skulle jag inte visa att jag älskar dig för? det är ju det jag gör.! JAg älskar ju dig över allt annat.! You and me babyboorn.!

Jaa det ska bli så fruktansvärt skönt att flytta härifrån ... Fuck of hela motalafolket typ.

Älskar Älskar Älskar dig mest

2009-05-10 @ 10:45:04
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0