08,27

Hej allihop. Hur är det med er? Här är det väl inte så bra. Blev så jävla besviken på en person igår.En dagen säger du att jag betyder så mycket för dig nästa dag ja då har jag aldrig brytt mig tror inte på dig eller något. Känns inte som att jag betyder ett skit för dig. Men det är väl bara tacka och ta emot annars älskar jag väl dig inte.

Sen förstår jag inte hur du kan säga att jag inte älskar dig, Du måste älska att såra mig det måste vara så. Såna saker du sa i går jag förstår inte hur man kan säga så till en person som man säger att man älskar. Undra om du verkligen gör det och om du verkligen har gjort det någon gång. Jag vet inget längre i alla fall inte sen i går. Jag vet inte vad du känner, jag vet inte om du tror på det jag säger. Det ända jag vet är att jag älskar dig mest av allt. Annars vet jag inte mycket om oss två längre... Love you snuffy




Sen då en jobbig sak till min morfar ligger på sjukan. Han får inte behålla mat eller något sånt tycker synd om han.

Kommentarer
Postat av: kiicka

älksling. jag ber hemskt mycket om ursäkt ifrån går.! Jag vet att jag inte kan hålla på och be om förlåtelse hela tiden! Men jag ångrar verkligen det jag gjorde igår. Det gör jag verkligen. Älskar dig mest babyborn. Du är mannen i mitt liv. Förlåt om jag har förstört något. förlåt för allting älskling. Jag får helt enkelt sluta dricka alkohol. För det märks att jag inte kan hantera det.!

Puss Älskar dig min vackraste prins

2009-05-30 @ 15:54:08
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hoppas din morfar blir bättre...

Så du oxå får må bra och så

2009-05-30 @ 21:35:57
URL: http://andreasflikka.blogg.se/
Postat av: kiicka

Taack för att du finns älskling.

Älskar dig mest

2009-05-31 @ 15:29:11
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: kiicka

Älsko. du måste bli bättre på bloggen ju!

Jag vill ju ha något nytt att läsa ju :(

Puss

2009-06-02 @ 22:39:02
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0