08,27

Hej hopp alla glada människor.. Ja det blev ju lite sent igår. Först städade jag o tvättade sen duschade vi... Efter vi hade duschat så åkte vi in till mamma. Vi fick tag på billigt manerat kött o så köpte vi pommes o beasås. Så vi åkte in till mamma drack lite kaffe sen slog vi igång grillen o grillade köttet. Ja köttet fixade jag medans älsk o mamma fixade pommesen o såsen.. Jag tyckte köttet var as gott i alla fall... Sen när vi hade ätit o de ja då la vi oss på soffan o kollade på tven en stund... När vi gjort det gick jag ut i köket o diskade upp all disk efter maten. Men det går rätt bra fast man blir lat när man har diskmaskin hemmma..


Sen till en annan sak. Jag tycker jätte synd om min lilla älskling som mår så illa hela tiden. Hoppas för all del att det blir bättre snart. Tycker inte om att du ska må som du gör..


Nog med detta nu skriver senare eller i morgon ha det så bra allihop...


Älskar dig o den lilla/lille du har i magen puss puss min alexandra olsson

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jo jag vill med att detta ska gå över. Sjukt jobbigt alltså! Men Men Älskar dig iaf

2009-08-05 @ 11:08:07
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du vet om att jag får dumma kommentarer- Men ingen kommer få mig att tro att du kommer skita i vårat barn. Jag vet att du är den bästa pappan ..

Jag Älskar dig och våran lilla kille/tjejja kommer älska dig över allt annat.. Du får säga till om du vill att jag ska lägga vännerlås på min blogg. Då gör jag det för din skull. Älskar dig Snuffy.

2009-08-09 @ 18:42:08
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Okey då vet jag :) Hoppas vi får en liten fiin flikka. :) Älskar Dig mest sötboll

2009-08-11 @ 13:23:19
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0