20,35

Hej igen alla glada. Idag har det varit en lugnt dag. I morse började det med det vanliga att jag gick upp satte på kaffe o datorn sen ut o röka. Sen när jag kom in kollade jag mailen o drack kaffe sen började jag skruva med min lilla leksak. Skruvade isär hela motorn o lite till o kolla lite saker sen ihop med det igen. Sen efter ett tag kom älsk upp. Hon är ju lite morgon trött av sig för hon får ju inte sova som hon vill på nätterna upp o kissa o så må illa. Det är ju så när man är gravid vissa mår ju jätte illa o en del känner ju inte av det alls. Sen när hon hade vaknat till liv så gik hon ut till köket stekte lite falukorv o gjorde två mackor åt mig o två till henne. Tack för det gumman gulligt av dig. Sen åkte vi in till mamma en sväng där har vi typ varit tills nu. Vi lagade lite hamburgare o pommes där tack för maten mamma...

Ne nu ska jag kolla vidare lite här på internet men ni får ha det så bra..

Älskar dig Alexandra Olsson o den lilla du har i magen me.. Puss puss på er

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Älskar dig med snuttis <3

2009-08-02 @ 20:39:04
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0