09,11

Hej igen gott folk. Nu är vintern här i alla fall. Svin kalt ute o snö. Men det är ju kul för alla barn att det kommit snö. Själv tycker jag inte det är så kul men men enligt vädret så blir det ju kvar över jul i alla fall o det tycker jag är skönt. Ska det ändå vara snö ute så kan det ligga kvar så det inte blir en massa blask av det. Ja snart är det ju julafton i alla fall. Så det börjar närma sig slutet på allt väntan på att den lille ska titta ut. Kommer ske mer roliga saker me innan han kommer ut men det skriver jag när det är gjort. Ha det gott alla hoppas ni får en trevlig jul det ska jag ha i alla fall.

Älskar dig Alexandra Olsson

Kommentarer
Postat av: Alexandra

<3 Älskar Dig Snuffy <3

2009-12-18 @ 10:26:01
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0