22,56

Hej mitt första blogg inlägg här..

Idag har vi varit på möte på ams. Det var piss tråkitg o i morgon ska vi dit igen på något lär känna varandra möte på korpen. Började ju med att vi missade tiden var där kl 09,00 fast det inte började förän kl 13,00 så det var ju bara att åka ut till mormor på en kaffe en sväng. Sen hem o laga lite mat när vi var färdiga där uppe.


Måste ju såklart tillägga att jag har den mest underbaraste flickvän i världen finns ingen annan som hon, hon är mitt allt älskar henne så enormt mycket finns inte ord för hur mycket det är. 

Nu ska vi gå o lägga oss snart o mysa i sängen sen blir det sova ska ju upp tidigt i morgon igen för att gå till korpen på den där jävla träffen, fan kan ju tro att man går på något jävla vuxen dagis

Men vi höres ha det gött gott folk Bye

Kommentarer
Postat av: kiicka

Du baaby .. Jag älskar dig med ska du veta! Du är den mest underbara kille jag har träffat ... Du är så underbart jävla bra .! kan bli tårögd av att bara kolla på hur vacker du är.! Du är mitt allt baaby glöm inte det

2009-02-25 @ 22:59:58
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0