08,04

Hej hej alla glada.. Vad tycker ni om det roligt vändret???? Regn jag bara hatar det.. Det finns en människa som jag känner som jag älskar mest av allt o det är alexandra olsson min underbara flickvän. Trivs så jävla bra med henne. Har aldrig mått så bra ihop med någon förut. Vi stöttar o hjälper varandra med allt. Det är så underbart att hon finns där för mig o älskar mig för den jag är.. Vi trivs ihop o alla problem som kommer i vägen för oss de hjälper vi varandra egenom.. Sen finns det ju vissa som hjälper oss med andra saker tack till alla dem... ha det bra alla glada


Älskar dig Alexandra Olsson

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aaaw baby så sööt skrivet :) <3

ÄLskar dig massor med

2009-07-10 @ 10:37:38
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sötboll... Skriv oftare please...

Puss Älskar dig sötast

2009-07-14 @ 00:15:00
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0