07,32

Hej igen allt folk det var ett tag sen man skrev nu. Ja snart är det dags att lillen tittar ut. Brf är ju i morgon o jag o älsk längtar ihjäl oss snart så vi hoppas att han kommer snart. ja i dag blir det att städ o tvätta.

Jag är så himla lycklig att få ha Alexandra Olsson som min sambo. Trodde ju inte att vi skulle bo ihop o vänta barn redan efter lite mer än 1 år ihop, men det kunde inte blivit bättre. Älskar henne så himla mycket finns ingen annan jag skulle tänka mig att leva med. Ne nu blir det att dricka lite kaffe. Ni får ha det så gött allt folk.

Älskar dig Alexandra Olsson

Kommentarer
Postat av: Alexandra

aaaw Baby ne vem kunde tro att vi skulle bo och ha barn ihop? Inte jag iaf! Men inget mig emot. Jag är världens lyckligaste. Älskar dig över allt annat snuffy! Puss

2010-02-22 @ 08:16:40
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: anna

får man gratulera till sonen nu?

ja hoppas iallafall att han kommit nu ;)

2010-02-25 @ 07:36:45
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0