22,25

Hej hopp alla glada nu sitter jag här i soffan men mina två älsklingar. Allt är bra Elias växer o växer. O älsk blir mindre o mindre. Älskar dem två mest av allt finns inga så underbara människor som de två. Vi lever som en lycklig svenssonfamilj ska göra. Han väger nu 3120g o har ett huvudomfång på 36 cm. Igår var han inte så omtyckt Elias han bara skrek o skrek. Han hade ont i magen så jag om min älsk gick ut o gick med han o då tyckte han att allt brev bra. Han har sovit jätte bra i natt. Han sov till och med lite själv i morse i sängen. Ne nu är det dags o göra lite annat.
Ha det gött  gott folk bye bye

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi älskar dig med snuffy! Hoppas det alltid är du och jag <3

2010-03-13 @ 10:15:17
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kan det inte komma något nytt inlägg snart älskling? Puss älskar dig

2010-05-24 @ 21:12:13
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0